Γραφιστικη
Η γραφιστική είναι μια τέχνη όπου οι επαγγελματίες δημιουργούν οπτικό περιεχόμενο για να επικοινωνούν μηνύματα. Εφαρμόζοντας τεχνικές οπτικής ιεραρχίας και διάταξης σελίδας, οι γραφίστες χρησιμοποιούν τυπογραφικό σχεδιασμό και εικόνες για να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών και εστιάζουν στη λογική εμφάνισης στοιχείων σε διαδραστικά σχέδια, για να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη.
Καθώς ο ψηφιακός χώρος είναι πιο γεμάτος από ποτέ με πολλά Brands να έχουν όλο και περισσότερα παρόμοια προϊόντα από τον έναν ανταγωνιστή στον άλλο, η γραφιστική σχεδίαση είναι βασικός παράγοντας διαφοροποίησης για να βοηθήσει μια μάρκα να ξεχωρίσει και να έχει απήχηση στο κοινό-στόχο.


BRANDING Design



Ο σχεδιασμός ενός Brand έχει να κάνει με το πώς μια επωνυμία επιλέγει να αντιπροσωπεύει οπτικά την ταυτότητά της στο κοινό. Όταν μιλάμε για σχεδιασμό επωνυμίας, αναφέρεται συνήθως σε βασικά στοιχεία της επωνυμίας, όπως το λογότυπο, ο συνδυασμός χρωμάτων, η τυπογραφία και άλλα στοιχεία σχεδιασμού που κάνουν ένα Brand να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές και να είναι αναγνωρίσιμη στους καταναλωτές.
Εκτός από αυτά τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας, ο σχεδιασμός επωνυμίας αναφέρεται επίσης ευρύτερα στον τρόπο με τον οποίο ένα brand επιλέγει να εκφραστεί τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο. Είναι πολύ σημαντικό είτε πρόκειται για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε για φυσικά καταστήματα, είτε για την εσωτερική διακόσμηση χώρων της εταιρείας.
Γίνεται όλο και πιο απαραίτητο για τις εταιρείες να διασφαλίζουν ότι ο σχεδιασμός του brand τους μεταφέρεται με συνέπεια σε όλα αυτά τα σημεία επαφής —συχνά χρησιμοποιώντας κατευθυντήριες γραμμές για την επωνυμία— προκειμένου να ενισχύσουν την εικόνα του brand τους στο μυαλό του κοινού τους, βοηθώντας να αφήσουν μια μόνιμη εντύπωση και να εδραιώσουν συναισθηματικές συνδέσεις με τη μάρκα.