Όπως έχουμε αναφέρει, η κατασκευή ιστοσελίδων είναι μία απαιτητική εργασία διότι όλοι στοχεύουμε στην «κορυφή» και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Τί μπορούμε να κάνουμε όμως έτσι ώστε να ξεχωρίσουμε και να αναδειχθούμε;

Περιεχόμενο: Το έχουμε πει, το λέμε τώρα και θα συνεχίσουμε να το λέμε. Το μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένας κρίσιμος παράγοντας στην κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων. Τι και αν καταφέραμε να πάμε το site μας πρώτο με κάποιον τρόπο, αν το περιεχόμενο μας δεν είναι αυτό που ψάχνει και αυτό που θέλει να διαβάσει το άτομο που κάνει την αναζήτηση θα φύγει, και δεν θα επιστρέψει . Το να χάνουμε το «κοινό» μας είναι ένα από τα κυριότερα προβλήματα και γίνεται πιο δύσκολο με τον καιρό να το κρατήσουμε γιατί γίνεται όλο και πιο απαιτητικό (το κοινό). Γι' αυτό βάλτε την φαντασία να δουλέψει, σκεφτείτε τι θα ήθελα να δω εγώ ο ίδιος σαν επισκέπτης σε μια σελίδα, ρωτήστε συνεργάτες, συμφοιτητές και γενικά άτομα του κύκλου σας και κάντε μία λίστα με αυτά που σας είπαν. Επιπλέον, ρωτήστε τους ίδιους τους πελάτες σας οι οποίοι συνεργάζονται σε εσάς και σας εμπιστεύονται, τι τους έκανε να σας επιλέξουν. Μελετήστε με προσοχή αυτά που θα σας πούνε και κάντε τροποποιήσεις.

Εμφάνιση: Το ρητό που λέει «Μία εικόνα είναι 1000 λέξεις» δεν τον έχει εμπνευστεί ο σοφός λαός τυχαία καθώς η εφαρμογή του ισχύει και στην προώθηση. Η εικόνα της σελίδας πρέπει να είναι μοντέρνα αλλά συγχρόνως εύκολη στην περιήγηση και στην κατανόηση της. Το άτομο που μπήκε στην σελίδα πρέπει να βρίσκει στην σελίδα μας αυτό που ψάχνει αμέσως αλλά να θέλει να περιηγηθεί και περαιτέρω. Επιπλέον, η ταχύτητα φόρτωσης των δεδομένων θα πρέπει να είναι πολύ καλή καθώς αν η σελίδα δεν φορτώσει αμέσως κ αργήσει κάποια δευτερόλεπτα θα υπάρχουν απώλειες στην επισκεψιμότητα. Τέλος, καθοριστικός παράγοντα είναι και η συμβατότητα. Θα πρέπει να γίνει μέριμνα έτσι ώστε το site μας είναι λειτουργικό σε όσους το δυνατόν περισσότερους browser και λειτουργικά συστήματα.

Λέξεις κλειδιά: Είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι που θα καθορίσει αν η πορεία μας θα είναι επιτυχημένη ή όχι γι' αυτό χρειάζεται καλή μελέτη πάνω στο συγκεκριμένη θέμα. Πάρτε χαρτί και μολύβι και δείτε πιες λέξεις είναι σχετικές με την σελίδα που θέλετε να προωθήσετε. Έπειτα, αναλύστε σε ποιες από αυτές τις λέξεις μπορείτε να «χτυπήσετε» την πρώτη σελίδα και αρχίστε να χτίζεται το περιεχόμενο βάση αυτών των λέξεων. Πως το κάνουμε όμως αυτό; Λογικό είναι να υπάρχουν αυτές οι λέξεις κάποιες φορές μέσα στη κυρίως κείμενο στην αρχική σελίδα με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να αναδεικνύονται. Αυτό το πετυχαίνουμε χρησιμοποιώντας το tag καθώς έτσι βοηθάμε την μηχανή αναζήτησης να δει με τι ασχολείται η σελίδα αλλά όταν βλέπει την λέξη/φράση που έψαχνε το άτομο που μπήκε στην σελίδα σε εμφανή σημείο καταλαβαίνει ότι μπήκε στο σωστό μέρος. Επιπλέον, συνίσταται η χρήση και των <Η2>, <Η3>, ... tag για τις λιγότερο αλλά πάλι κύριες/σχετικές λέξεις. Επίσης, η λέξεις κλειδιά πρέπει να βρίσκονται όσο πιο κοντά στην αρχή του τίτλου μας γίνεται και ταυτόχρονα, ο τίτλος να είναι ελκυστικός. Εξίσου ελκυστική θα πρέπει να είναι και η περιγραφή έτσι ώστε να κερδίσουμε τον επισκέπτη. Επιπλέον, ένα καλό και περιγραφικό URL συνίσταται καθώς ίσως οδηγήσει κάποιον στην επιλογή της ιστοσελίδας λόγω του URL. Τέλος, όλες οι εικόνες στο site θα πρέπει να έχουν συμπληρωμένο το ALT πεδίο με κάποια σχετική περιγραφή.

Crawlers & Bots: Πολύ σημαντικό είναι να προσέξουμε το canonicalization στο site μας διότι αν δεν το κάνουμε αυτό θα έχουμε ως ανταγωνιστή τον ίδιο μας τον εαυτό πχ το link www.onoma.gr θα ανταγωνίζεται με το onoma.gr. Επιπλέον, στην ιστοσελίδα πρέπει να υπάρχει ένα σωστό και ενημερωμένο sitemap (συνήθως τύπου XML) καθώς και το αρχείο robots.txt με το οποίο καθορίζουμε που θα έχουν πρόσβαση τα Botάκια της Google πχ. Επιπλέον, συνίσταται όταν το site είναι down να χρησιμοποιούμε το «503 error code» αντί του «404» για να ενημερώνουμε και την μηχανή αναζήτησης και τον επισκέπτη ότι σύντομα θα επανέλθουμε. (Αυτό το θέμα θα αναλυθεί σύντομα σε επόμενο άρθρο.)

Κοινωνικά Δίκτυα: Τέλος, πολύ σημαντική η αξιοποίηση στο πλήρες των κοινωνικών δικτύων. To Facebook λόγου χάρη είναι μία εξαιρετική πλατφόρμα προώθησης καθώς έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως. Επιπλέον, το Google+ είναι μία πολύ καλή λύση, πρώτον και κύριων γιατί είναι της ίδιας της Google αλλά γιατί και αυτό είναι γενικά ένα εξαιρετικό εργαλείο προώθησης και ανάδειξης μια ιστοσελίδας. Άλλες μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instragram και πολλά άλλα.

Για απορίες, σχόλια και οτιδήποτε άλλο επικοινωνήστε μαζί μας μέσω Facebook, Twitter ή Google+.

Σας ενδιαφέρει; Επικοινωνήστε για μία δωρεάν προσφορά.

Ζητήστε Προσφορά