Είναι γνωστό πως οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά εργαλεία στην διάθεση όλων μας για την προώθηση και την ανάδειξη κάποιας τοπικής και μη επιχείρησης. Με τον ρυθμό με τον οποίο επίσης αλλάζει η Google τους αλγορίθμους της δεν είναι σίγουρο αν και «αύριο» θα είμαστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων γι αυτή χρειάζονται επιπλέον πηγές επισκεπτών. Έτσι λοιπόν η χρήση των social είναι επιτακτική και σε αυτό το άρθρο δίνονται απαντήσεις στα 10 πιο συχνά ερωτήματα σχετικά με αυτά.

Μέρος Πρώτο(5)

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των κοινωνικών δικτύων; Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό το marketing και έχουν δώσει άλλη διάσταση στην αλληλεπίδραση μιας επιχείρησης με τους πελάτες της. Οι πιθανοί πελάτες είναι «λίγα κλικ» μακριά και η επικοινωνία τους μαζί σας είναι πιο εύκολη, πιο άμεση και πιο οικονομική. Επιπρόσθετα, η πληθώρα των κοινωνικών δικτύων δίνει την δυνατότητα να προσεγγίσουμε άτομα κάθε είδους από διάφορες περιοχές.

Γιατί χρειάζομαι Twitter; Με το Twitter δίνεται την δυνατότητα σε πιθανούς πελάτες να δούνε «ποιοι είστε», με τι ασχολείται η επιχείρηση σας καθώς και αν είστε σε θέση να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους. Βοηθάει επίσης να στο βρείτε «στοχευόμενο» κοινό καθώς θα τους ακολουθείτε και σας ακολουθούν. Επιπλέον, υπάρχει μια αρκετά μεγάλη γκάμα δωρεάν και επί πληρωμή εργαλείων τα οποία βοηθάνε στο να βρείτε το κατάλληλο κοινό, κοινό στο οποίο θα έχετε την μεγαλύτερη απήχηση. Επίσης, κάνοντας Tweet σχετικά με την επιχείρηση σας, κοινοποιώντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες και απαντώντας σε ερωτήσεις δημιουργείτε μία πιο στενή σχέση με τους πελάτες σας κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ facebook προφίλ και facebook σελίδας; Το γνωστό σε όλους μας προφίλ ή χρονολόγιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μοιραζόμαστε προσωπικές πληροφορίες σχετικά με εμάς σε άτομα τα οποία έχουμε επιλέξει ( «φίλους» ) και θέλουμε να επικοινωνούμε μαζί τους. Από την άλλη, η σελίδα στο facebook αν και δεν διαφέρει ιδιαίτερα η φιλοσοφία της, είναι ειδικά κατασκευασμένη για πιο ευρείας κλίμακα προβολή ιδανικό για μία επιχείρηση. Επιπλέον, η χρήση ομάδας βοηθάει στην ισχυροποίηση του Brand Name μιας επιχείρησης καθώς γίνεται πιο γνωστή. Επίσης, το facebook προσφέρει κάποια πολύ χρήσιμα εργαλεία δωρεάν στις ομάδες το οποία βοηθάνε στην καλύτερη «συντήρηση» και προβολή κάτι που αποφέρει ακόμα μεγαλύτερη προβολή μιας επιχείρησης.

Είναι το YouTube σημαντικό για μία επιχείρηση; Εν συντομία, ναι! Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης και η ιστοσελίδα με τα περισσότερα βίντεο παγκοσμίως έχοντας 2 δισεκατομμύρια προβολές κάθε μήνα και 1 δισεκατομμύριο μοναδικούς χρήστες. Το YouTube δίνει την δυνατότητα να προβάλλεται το περιεχόμενο σας στους κατάλληλους ανθρώπους και να προωθήσετε τον εαυτό σας. Η «δύναμη» των βίντεο είναι αδιαπραγμάτευτη καθώς συνδυάζει ήχο με εικόνας και πρόσφατες έρευνες μάλιστα έδειξαν ότι οι χρήστες συνολικά δαπανάνε 4 δισεκατομμύρια ώρες παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube. Είτε πουλάτε έπιπλα είτε είστε κάποιος καθηγητής ζωγραφικής και παραδίδετε κάποια μαθήματα online, το YouTube μπορεί να σας κάνει το κέντρο της προσοχής αρκεί να έχετε καλό περιεχόμενο και να το προωθήσετε σωστά.

Πρέπει να έχω Blog; Τα Blog είναι απίστευτα χρήσιμα στο online social marketing! Είναι μία πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα να δημοσιεύσετε τις σκέψεις σας και τις απόψεις σας , να δώσετε συμβουλές καθώς και να μοιραστείτε τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει με την εμπειρία σας. Επίσης είναι ένας ακόμα τρόπος για να αναδείξετε την επιχείρηση σας αλλά και τον εαυτό σας καθώς θα κάνετε ένα καλό όνομα ως γνώστης του αντικειμένου σας. Αν και η επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο είναι ασυναγώνιστη, τα blog είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να επεκτείνετε την επιρροή σας, να «μιλήσετε» και να ανταλλάξετε ιδέες με άτομα που ειδάλλως δεν θα είχατε την ευκαιρία.

Σας ενδιαφέρει; Επικοινωνήστε για μία δωρεάν προσφορά.

Ζητήστε Προσφορά